Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tramvajová doprava jako městotvorný prvek
Csiba, Emese ; Plášek, Otto (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Tématem této bakalářská práce je popis stávajících řešení jednotlivých konstrukci v oblasti tramvajové dopravy. Jedná se o katalog možných řešení tramvajových trati a zastávek a jejich základní porovnání. Součástí práce jsou analýzy stávajících konstrukcí zastávek, vedení různých typů koleje atd. a jejich posouzení z hlediska vytvoření veřejných prostorů s tramvajovou dopravou.
Studie prodloužení tramvajové trati do městské části Brno-Lesná
Pěknicová, Daniela ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh řešení prodloužení tramvajové tratě linky č. 5 ve městě Brně, která je nyní ukončena obratištěm na zastávce Štefánikova čtvrť na ulici Merhautova v katastrálním území Černá Pole. Navrhovaná tramvajová trať vede v prostoru místních komunikací a končí nově navrženým obratištěm na ulici Okružní v katastrálním území Lesná. V rámci práce je navržena konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a možnost napojení na Halasovo náměstí.
Studie rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Veveří
Nováková, Anna-Marie ; Janík, Jiří (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přeložením vedení tramvajové tratě pro linku č. 12 ve městě Brně, z ulice Kounicova, na které je trať vedena nyní, na ulici Veveří, do společného vedení s linkami č. 3 a 11. Navrhovaná trať je vedena v prostoru místních komunikací. V místech křížení ulice Veveří s ulicí Pod Kaštany dojde pomocí tramvajového trojúhelníku k odpojení linky č. 12, která dále povede právě ulicí Pod Kaštany a ulicí Šumavská až k ulici Kounicova, kde dojde k opětovnému napojení na původní trať a zároveň zde bude zřízen další tramvajový trojúhelník, který umožní napojení na uvažované pokračování trati ulicí Šumavská. Součástí práce je návrh konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a návrh rozmístění zastávek včetně přístupu osob.
Studie tramvajové tratě ulicí Šumavskou s prodloužením k ulici Sportovní
Ludvík, Matěj ; Janík, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trasou nové tramvajové tratě, která spojí stávající tratě na ul. Kounicova a na ul. Štefánikova. Trať pokračuje areálem Jaselských kasáren, ulicí Dělostřeleckou, kde je ukončena tramvajovou smyčkou. Součástí práce byl také návrh nového rozmístění zastávek.
Studie prodloužení tramvajové tratě do Modřic
Kuchár, Martin ; Bret, Ondřej (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout prodloužení tramvajové tratě ze stávající smyčky Komárov do Modřic. Součásti návrhu je ukončení tramvajové tratě v Modřicích, rozmístění nových zastávek a propojení se stávající tratí na ul. Vídeňská. Prodloužení tratě je navrženo na maximální rychlost 50 km/h s možností budoucího zvýšení maximální rychlosti na 80 km/h v lokalitách tomu uzpůsobených. Délka trasy je cca 6 km.
Tramvajová doprava jako městotvorný prvek
Csiba, Emese ; Plášek, Otto (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Tématem této bakalářská práce je popis stávajících řešení jednotlivých konstrukci v oblasti tramvajové dopravy. Jedná se o katalog možných řešení tramvajových trati a zastávek a jejich základní porovnání. Součástí práce jsou analýzy stávajících konstrukcí zastávek, vedení různých typů koleje atd. a jejich posouzení z hlediska vytvoření veřejných prostorů s tramvajovou dopravou.
Studie rekonstrukce tramvajové tratě v ulici Veveří
Nováková, Anna-Marie ; Janík, Jiří (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá přeložením vedení tramvajové tratě pro linku č. 12 ve městě Brně, z ulice Kounicova, na které je trať vedena nyní, na ulici Veveří, do společného vedení s linkami č. 3 a 11. Navrhovaná trať je vedena v prostoru místních komunikací. V místech křížení ulice Veveří s ulicí Pod Kaštany dojde pomocí tramvajového trojúhelníku k odpojení linky č. 12, která dále povede právě ulicí Pod Kaštany a ulicí Šumavská až k ulici Kounicova, kde dojde k opětovnému napojení na původní trať a zároveň zde bude zřízen další tramvajový trojúhelník, který umožní napojení na uvažované pokračování trati ulicí Šumavská. Součástí práce je návrh konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a návrh rozmístění zastávek včetně přístupu osob.
Studie tramvajové tratě ulicí Šumavskou s prodloužením k ulici Sportovní
Ludvík, Matěj ; Janík, Jiří (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá trasou nové tramvajové tratě, která spojí stávající tratě na ul. Kounicova a na ul. Štefánikova. Trať pokračuje areálem Jaselských kasáren, ulicí Dělostřeleckou, kde je ukončena tramvajovou smyčkou. Součástí práce byl také návrh nového rozmístění zastávek.
Pohlednice a fotografie v proměnách města Brna
Neufus, Zuzana ; Sekyrková, Milada (vedoucí práce) ; Dobeš, Jan (oponent)
Cílem práce je náhled na použití pohlednic a fotografií, jako historického pramene, ke sledování urbanizačního vývoje centra města Brna, jakožto reprezentativního vzorku. Porovnává dobovou realitu, pokouší se zachytit obraz společnosti, včetně její každodennosti a také nástin zobrazených jevů na pozadí probíhajících dějinných událostí 19. a 20. století. Ke studiu a zpracování, byly použity dobové materiály z archivních fondů města Brna, snímky z oficiálních internetových serverů města a také ze soukromých sbírek pamětníků. Zkoumaným objektem je dnešní náměstí Svobody v Brně. Práce se zabývá jeho proměnami a vývojem zachyceným na pohlednicích i fotografiích, které jsou porovnávány a popisovány.
Studie prodloužení tramvajové trati do městské části Brno-Lesná
Pěknicová, Daniela ; Šamánková, Zdeňka (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh řešení prodloužení tramvajové tratě linky č. 5 ve městě Brně, která je nyní ukončena obratištěm na zastávce Štefánikova čtvrť na ulici Merhautova v katastrálním území Černá Pole. Navrhovaná tramvajová trať vede v prostoru místních komunikací a končí nově navrženým obratištěm na ulici Okružní v katastrálním území Lesná. V rámci práce je navržena konstrukce tramvajového svršku, řešení okolních komunikací a možnost napojení na Halasovo náměstí.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.